29 okt 2007

Kilometer Tussenstand

Kilometer Tussenstand:

Ik loop nu 41 dagen stage (vanaf 3 september).. Van die 41 werkdagen ben ik 3 dagen ziek geweest en ik heb dus 38 dagen gewerkt, waarvan 3 halve dagen.

Van die 38 keer ben ik 2 keer met het openbaar vervoer gekomen en 36 keer met de fiets.

Van de 2 keer dat ik met de trein ben gekomen is de trein 1 keer kapot gegaan; de deuren bleven dicht waarna ik met mijn fiets de hele trein door mocht (een dubbeldekker) omdat er 1 deur (toevallig deur de achterste terwijl ik voorin ben ingestapt) wel open wou.

De 2e keer heb ik ruim anderhalf uur gedaan over +- 15 km (bus - trein - bus).

De afstand tot mijn huis = 10,7 kilometer. Dagelijks x 2 = 21,4 km..

Dus een totaal van 770,4 km gefietst

Aangezien de remmen van mijn fiets het sinds de 18e van september niet meer doen (na een botsing met de kuit van een Spaanse toeriste op de Spuistraat waarbij ik over de kop ging) heb ik 620,6 km zonder remmen afgelegd.. Tevens een persoonlijk record (zonder ongelukken op dezelfde fiets)..

tot het einde van mijn stage heb ik nog 50 werkdagen te gaan.. dus nog een afstand van 1070 km...

Ik heb er zin in!!

Geen opmerkingen: